torek, 11. januar 2011

Garancija ostaja, visoka uradnika morata oditi .....

O kakovosti nekaj vem, vrsto let sem se z njo ukvarjal v visoko tehnološki dejavnosti v državi. Pa tudi garancija in poprodajna dejavnost mi ni tuja. To je poleg funkcije bistvo za kakovostne produkte, da s tem pridobiš in zadržiš najpomembnejši faktor proizvodnje (in tudi širše), boga, imenovanega kupec.
 
Radičevo sem o tej zadevi poslušal danes v njenem intervjuju na Valu 202. Kljub njeni gostobesednosti me njeno nepoznavanje primera preseneča. Da šef ne bi vedel, kaj se dogaja spodaj? Tega si sam kot vodja pomembnega sektorja v podjetju nisem nikoli dovolil. Če se je zgodilo, sem prevzel odgovornost in takoj ukrepal. Sporni predlog uradnikov iz njenega resorja je izgleda dejansko usklajeno delo lobijev iz podjetniško trgovskih ozadij,  z določenimi nameni na račun potrošnikov. Izjave obeh visokih uradnikov iz njenega resorja v nedeljo na POP TV sta mi dali misliti, kako je tako dogajanje sploh možno. Današnja bebava izjava predstojnice Urada za varstvo potrošnikov, da z obvezno enoletno garancijo onemogočamo dostop tujih proizvajalcev in trgovcev na slovenski trg, je pa višek cinizma. Mar ni država dolžna najprej zaščititi svoje državljane pred eventualno dvomljivo kakovostjo proizvodov? In visoka uradnica EU nas je pretekli teden zaradi obstoječe obvezne enoletne garancije celo pohvalila kot primer, kako naj se potrošnika zaščiti. Spet smo hoteli biti bolj papeški od papeža.
 
Oba visoka uradnika je zaradi tega potrebno nagnati, ne samo degradirati. Ljudje s tako miselnostjo nimajo kaj iskati v državnih uradih, urad za varstvo potrošnikov pa ukiniti in dejavnost vključiti v eno od ostalih služb  v resorju. Ampak vse to "nevedenje" o poteku priprave predloga zakona ministrice Radičeve ne odvezuje od njene objektivne odgovornosti za ta primer. Ni pa zaradi tega zahtevati njenega odstopa. Prav neverjetno me je presenetila njena današnja izjava, da se ta zakon pripravlja že leta in leta, a so ga vsi prelagali na jutri.... Kot da delo v državnih organih poteka po ustaljenih tirnicah, ki si jih uradniki sami postavljajo. Le čemu potem ministri ob menjavi oblasti nastavljajo svoje ljudi, z obrazložitvami, da rabijo osebe, ki jim zaupajo in s tem omogočajo izvajanje njihovih zastavljenih političnih ciljev.
Po njeni zadnji izjavi se predlog zakona tudi za nekaj časa umika iz javne obravnave. Edino pametno in potrebno.
 
Zdaj je prilika, da se ukrepa, tako za zmanjšanje vladnih uradov, kot zaposlenih v njih. Predvsem tistih, ki ne delajo v prid nam državljanom. Pa saj jih vendar mi plačujemo ....

3 komentarji:

  1. Se strinjam! Sam sem podjetnik, delam za podjetja s težko prigaranem kruhom, kjer moramo misliti s svojo glavo in odgovarjamo za napačne odločitve z lastnim denarjem - ne državnim. Enako tudi vse fizične osebe. Napačna odločitev/kredit/naložba te lahko odnese.

    Plačujemo pa tako visoke davke tudi zaradi nepotrebnega razmetavanja denarja uradnikom, ki za denar enostavno počakajo plačilno listo, ki vedno pride...

    Predlagam variabilni del plač uradnikov, katerega dokažejo z dnevniki rezultatov dela nadrejenemu in je na zahtevo dostopen javnosti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Leban
    vsi dobro vemo kaj se dogaja po ministrstvih !! ne le da bi morala oditi , z ministrstev bi morali brcati vse preplačane BUTALCE !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni, ko sem bil še zaposlen, so iz mojega podjetja odhajali v javne službe vedno samo taki, s katerimi si nismo mogli kaj dosti pomagati. Ali so bili prepočasni, nekooperativni ali pa kljub izobrazbi nesposobni, praviloma pa "družbeno politično angažirani". Dvomim, da je danes kaj drugače.

    Leban - Predvsem menim, plačilo za učinkovitost in strokovnost, pa brez posebnosti pri odpustih.

    OdgovoriIzbriši